/i/Oyunlar

Hayat bir oyundan ibaret değil midir ?
    başlık yok! burası bom boş!
  1. 1.
    +1
    gangplank abimiz oyun basi cok zayif, ama oyun sonu rakip takima atesi verebilen bir sampiyondur. abimizi oynarken aklimizda olmasi gereken en onemli konu budur.

    ---

    orta koridor

    abimizi burada oynarken yapmamiz gereken seyler:

    1- runler

    gp vs ad icin

    kirmizilar | 9x zirh delme
    sarilar | 9x zirh
    maviler | 9x bekleme suresinde azalma
    cevherler | 2x saldiri gucu - 1x bekleme suresinde azalma

    gp vs ap icin

    kirmizilar | 9x zirh delme
    sarilar | 9x seviye basina can
    maviler | 9x seviye basina buyu direnci
    cevherler | 3x seviye basina saldiri gucu

    4- kabiliyetler resimdedir

    3- esya secimi

    gp vs ad icin

    uclu kuvvet -> ayakkabi(atiklik&merkurun adimlari&ninja tabisi) -> youmuu -> ebedi kilic -> statik hancer -> sterakin guvencesi&hayalet dansci&koruyucu melek&drakhtarr

    gp vs ap icin

    uclu kuvvet -> ionia cizmeleri -> malbilmem nenin agzi -> ebedi kilic -> statik hancer -> son fisilti esyasi&hayalet dansci&drakhtarr

    4- sihirdar buyusu secimi

    her karsilasma icin sicra ve bitkinlik aliyoruz. nedenler ise oyun sonunda hasarimizin yerinde olmasi, kitle kontrolden w ile cikabilmemiz, w ile can doldurabilmemiz, ultimiz ile global etkimizin olmasi. ustelik oyun sonunda uzerinize atlayan bir rakibe bitkinlik ile yanit vermek, diger seceneklerden cok daha iyidir.

    5- baslangic esyamiz doran yuzugu. bu esya bizi uzun sure koridorda tutan esyadir. verdigi yetenek gucu, w yetenegimiz ile daha cok can kazanmamizi saglar ki bu yetenegin yetenek gucu orani hayli fazladir. mana yenilemesi ile minyonlari guvenli bir mesafeden uzun sure bicebiliriz.

    6- ikinci seviye olur olmaz 3 varilli kombomuzla rakibi durtmeliyiz. bu komboyu herkes yapmaz, yapamaz. dolayisiyla bu komboyu yapmak, rakibin uzerine pgibolojik baski kuracaktir. sonrasinda kendi minyonlarinizin icine varil biraktiginizda rakip, hasar takasi icin daha cekingen olacaktir. gelelim bu kombonun yapilmasina. varilimizi sampiyonumuzun biraz gerisine koyuyoruz. ucuna ikinci bir varil ekliyoruz. ilk varile q atarak ucuncu varilimizi rakibe hasar vericek sekilde koyuyoruz. sonuc BUM. basariyla atesi verdiniz.

    7- ilk geri donusumuzde en az pirilti yapicak kadar altinimiz olmali. pirilti ile buyucu minyonlari iki varil ile, dovuscu minyonlari iki varil bir duz vurus ile kesebiliriz. ayrica piriltidan sonra her firsatta varil kullanarak keskingagalarin kucuklerini almaliyiz.

    8- ultiyi gelistirirken ben 'ekstra dalga -> ortaya gercek hasar -> hareket hizi' sirasini takip ediyorum. ama siz dilerseniz ekstra dalga ile ortaya gercek hasarin yerini degistirebilirsiniz

    9- oyun sonunda her zaman rakip ile aramizdaki mesafeyi korumaliyiz. ve bol bol variller ile rakibi durtmeye calismaliyiz. ama burada ince bir cizgi var, onemli bir nokta. patlatamayacagimiz varili koymamaliyiz. koydugunuz her varili patlatmaniz, rakibin varillere son vurus yapmayi denememesini saglayacaktir.

    zamanla sampiyon karsilasmalarini da editleyecegim. saglicakla kalin, yasasin bilgewaterin ciksi korsani
    ···
   tümünü göster