-
26.
0Bak kardesim sen olaya evrim özelinde bakiyorsun mesela bana egolarindan dolayi objektif bakamıyorsun diyorsun fakat bir inancin golgesinde kalip ona gore yasamayi zor buldugun icin kendine kacacak bir cati arıyorsun ve kendini evrimle avutuyorsun.
Ben sana ateist dedim bunu sadece bi yaratıcıya inancin olmadığı icin dedim. Bu kelimeyi umursuyacagini düşünmedim.
Diyorsun ki kuranda evrimle ilgili ayet yok. Zatej olmasina da gerek yok gectigimiz 1.500 yilda zaten yaratılışla ilgili kur'an i çürütmeye yalisan yuzlerce saglam teori atildi kiusluman alimler de var bunlarin icinde ibn hatut'u arastir bu konuda . Fakat hepsi de dogerini curuten cinsde idi. Diyorsun ki tanriya inanmak bilimsel degil. Peki bilimin kurallarini sabite alip boyle bir yargiya varmak dogru mu bilim gelisen birşey ve sadece deney ve gozleme dayanıyor ya bu tanim yanlissa ya onumuzdeki yillarda bilim kendini çürütür ve sadece deney gözleme dayanmak yanlis derlerse ?
Milyonlarca yilda olan bi surec olduguna inaniyorsun fakat anahtarini masananin ustune koysan ve sabah yerinde bulamasan der misin " himm milyon yillik sure gelen bi surec tamamlandu ve benim anahtarligim mekan ve zamana karsi koyamadi ve yok oldu" bunu demek.ne kadar sacma ise irklarin kaderini milyon yillik bi dogal seleksiyona baglamak da o kadar sacma kardesim.
Kur'an da da insan yartilisi ile. ilgili bolca ayet bulunur ve bu konuyu aydinlatma da yeterlidir.
Her birinizin yaratılışı ana rahminde nutfe olarak 40 gün derlenip toparlanır. Sonra aynen öyle (40 gün daha) alaka (yapışan şey) olur. Sonra yine öyle (bir 40 gün daha) mudga (et parçası) hâlinde kalır. Ondan sonra melek gönderilir. Ona ruh üfler... "(Mehmet Sofuoğlu, Sahih-i Müslim ve Tercemesi, VIII, 114).
Andolsun biz insanı çamurdan (süzülmüş) bir hülasadan yarattık. Sonra onu (Hz. Âdem`in nesli olan) insanı sarp ve metin bir karargahta (rahimde) bir nutfe (zigot) yaptık. Sonra o nutfeyi alaka (yapışan şey) hâline getirdik, derken o alakayı mudga (bir çiğnem et) yaptık,
başlık yok! burası bom boş!