1. 26.
    0
    değil panpa, filmde nihilizm teması hakim.

    "aynı anda farklı ihtimallerin gerçek olması mümkün mü" sorusu üzerinde duruyor. ve ulaştığı cevap da "belirsizliğin hiçliğe çıkması"

    yani film bildiğin başlı başına bir soru.

    muhtar = ayı
    veya
    muhtarın karısı da ayı tarafından kaçırılmış eskiden

    ikisi de olabilir. ve hangisinin gerçek olduğunu bilemeyiz. bilemiyoruz. yazar da bilmiyo. yönetmen de bilmiyo.
    ···
    1. 1.
      0
      ee gibeyim böyle filmi o zaman. kimse bi tak bilmiyosa niye böyle film yapmışlar ?
      (şaka yapıyorum)
      ···
    2. 2.
      0
      (şaka yaptığını bilerek ekleme yapıyoruz)
      ihtimallerin gerçekliğinin belirsiz olması, aslında herhangi bir gerçeğin var olmadığına işaret ediyor aslında. hiçlik yani. yok.

      bi de filmde dikkat ettiysen zaman kavramı da yok. 1940larda mı geçiyo 2000lerde mi belli değil. hatta filmin ilerisinden gerisine mektup yollamak gibi değişik fanteziler de mevcut (o kısmı tam hatırlayamıyorum ama olsun)

      hasan ali toptaş yazmış
      ümit ünal yönetmiş
      candan erçetin çalmış
      selçuk yöntem, altan erkekli, aydemir akbaş oynamış

      olmuş film amk. ben baya sevdim
      ···
   tümünü göster