0
Takıldıgım noktalrı söyluyorum kardeşim:
1-bakara 260: peygamber bile ranrı ile konustugu halde süphe duyuyorsa bizim peygamber bile olmadan nasıl inanmamız bekleniyor
2-bakara 30: burada meleklerin insanları bir kıskanması soz konusudur hani tüm kötülüklerden muhaf dedimiz meleklerin. Ve tanrı icin de zamanin oldunu gösteriri cunku ayette tanrı bunları sölerken henuz insanlrı yaratmamıs ilerde yaratacakmıs meleklere bunu söluyor e hani tanrı icin zaman yoktu
3-enam 38(ve diger ekgib olmadini bildiren ayetler le ilgili):kitap da hic bir seyin ekgib olmadını söluyor ama kitapda sadece namaz kılın diyor namazı nasıl kılınacagi yazmiyor ondan sonra o imam bole bu imam bole diyor mezhebler ortaya cikiyor eger islam mukemmel olsaydi senin dedigin gibi mezhebler olmazdı biz burda bu konuyu tartısiyor olmazdik
4-kuranın acık oldugu mevzu:kuran apacık degildir eger ole olsaydı herkes okudundan aynı seyi anlardı herkes bende dahil bazı ayetleri anlamıyorum simdi diceksinki o senin sorunun ama mukemmel alan tanri kuranin herkesin supheye duameyecegi sekilde yazamazmiydi o tarik suresindede diger bilimsel olan surelerde de neden direk herseyi apacik solenmiyor anlamlardan cikaryilmasi bekleniyor ustelik o sözcuklerin bir suru degigib anlami var
5-son olrak biliyorsan su kader mevzunu da bi sole kamki be kuranda bildigim kadariyla adam akilli aciklayan bi ayet yok kader le ilgili