-
1.
0"istediğin şeye inan da, farklı inançlara da karışma be. bak ben ne tak yersen ye diyorum, sen de bana aynı şekilde davran. umurumuzda olmayalım. tartışırken ben müslümanlıktan, sen ateizm'den bahset." kardeşim senin dinin sana benim dinim bana olayı islamda yok. senin kuranında din allahın oluncaya kadar savaşın diyor. senin kuranında haram aylar çıkınca inanmayanları gördüğünüz yerde öldürün diyor. yoksa banane amk senin haccından namazından orucundan istediğini yap.
-
-
1.
0kardeşim, senin verdiğin ayet, tevbe suresinden. bu sure inmeden çok önce kafirun suresi indirilmiştir. bu surede "senin dinin sana, benim dinim bana" gibi bir ayet var. yani "sen ne tak yersen ye bana da karışma" mottosu senin verdiğin ayetten önce zaten müslümanlara anlatılmıştır. tevbe suresi indiği zamanlar da müşrikler ile müslümanlar arasında bir anlaşma bozulmuştu ve müşrikler eylemlerine yeniden başlamışlardı. yani düşün çok kahpece bir olay var ortada. ve bu olayı işleyenlerin ceza bulması gerek ve tevbe suresi indiriliyor ki bu sure çok keskindir. çok katı ayetler vardı bu yüzden bu sureye besmele ile başlanmaz. yani bahsedilen mekkeli müşrikler yoksa şu dünyamızda ne müşrikler var kardeşim." hepsini öldürün" gibi bir emir değil bu. yoksa o el-kaide, işid, el-zamazingoları kuranı açıp okuyan, allahın ne dediğini anlayan bir müslüman desteklemez.
-
-
1.
0dostum şu yazdıklarını bir daha okusana. allah fikir değiştiriyor. dün öldürmeyin derken bugun öldürün diyor. olum adamlar arap sen çeviriyle onlardan daha iyi anlıyorsun barışcısın adam allahu ekber diyip kendini patlatıyor. çelişiyorsunuz abi kendinizle. ayrıcı kuranda sonradan gelen ayet geçerlidir mottosu vardı ne dendiği aklımda değil ki bu başlı başına inanmama sebebi. resmen dinin anlık uydurulduğunun kanıtı
-
2.
0kuranda sonradan gelen ayetler geçirlidir olayı yoktur. kuran başlı başına açık ve bütün bir kitaptır. yani kuranı işte bir başından, bi sonunda, bi ortasından okunmaz. kuran büsbütün okunur.
şimdi atıyorum kuran da "elma yeşildir" ayeti var. allah elmanın yeşil olduğunu söylüyor. ama elmanın farklı renkte olan türleri de var. insan sadece bu ayeti okuyunca allah'a inanmaz.
ama daha sonra gelen ayette "elmanın bir çok rengi vardır."yazıyor.
şimdi sadece ilk ayeti okuyan birisi "olur mu böyle şey dıbına koyım, inanmıyorum" der. ama iki ayeti de okuyunca "haaa doğrudur" der.
durum böyleyken en son indirilen ayet geçerli değildir kuranda. o bilgisayarlar güncellendiğinde bir önceki versiyon geçerli olmuyor ya kuran öyle değil işte. son versiyon bütün versiyonları içine alır.
edit: yani allah fikir değiştirmiyor, ekleme yapıyor.
-
1.
-
1.
başlık yok! burası bom boş!