1. 26.
    0
    @27 benım soracagım su . imam-ı azam . suyun bol oldugu bı yerde yaşamış bahsi geçen gusûl abdestini ayrı anlatmış ayrı dogru gormus imam-ı şafii ise suyun az oldugu bı bolgede ve yıne bahsi geçen gusul abdesti farklı sekılde rivayet edılmıs.

    suan turkıyede hangı cesmeyı açsan %90 adam gıbı su akar. %10'luk az su akan bolgede yaşan ınsanlar ' yaşam şartları ıcın şafii'yiz dıyor eyw. ıstanbula geldıgınde de aynı abdestı almıyor. ' niyet ettım nıyet eyledım hanifi mezhebi uyruğunda abdest almaya ' dıyor.

    ya hz.muhafazid ( s.a.v. ) zamanında mezhepler olmadıgı halde cennetle mujdelenen ınsanlar war.

    arkadslar yanls anlamayın ben hıcbır mezhepe bünye degılım.

    islamın imanın şartlarını bılıyorum gerisi vıdı vıdı gıbı gelıo

    ve dısarıdan bır ınsan ' sen şafi o hanifi ' dedı anda kulakta şu sesı kım duymaz ... ' ıslam bolunmez bır butundur '

    tamam hz muhafazid ( s.a.v ) bir hadis-i şerifinde demıs kı ' niyet bir olsun.. yollar ne olursa olsun ' ama su saatten sonra yok efendım kan paçamdan dısarı cıkmadıkca abdestım bozulmaz vay efendım soyle boyle.. bunlar deli saçması.

    orda su var kardesım.. tazele abdestını
    karın senın helalindir . abdestlı de dokun ona..

    ya din kalbınde yuregınde anladın ? dövme yaptır koluna faça at ama abdest alırken ' acaba kabul oluyo mu yueaa ? ' deme.

    ruhunu imana teslim ettin mi ? gerısı tırı vırı.
    ···
   tümünü göster