1. 76.
    +2
    öncelikle bastan cuvallamissin, cünkü eger kurani hz.muhafazidin yazdigini iddia ediyorsan, allahin bu iste herhangi bir faaliyeti söz konusu olmamali. ancak sen hz.muhafazidin yazdigini iddia ettigin kuranda kendince bir yanlis bulup, bu yanlisi allahta ariyosun…

    birbiriyle celismeyen ve icinde bircok mucize ve önceden bilmenin bulundugu (örn: (bkz: evren sürekli genisliyor)
 (bkz: daglarin yapisi hakkinda) )
    kuranin, bu denli basit hatalar yapma olasiligi gercekten mantiksal oranda cok düsüktür. ayrica sorunuz kuran üzerinden ise, kuranin özelliklerini kabul etmeniz gerekir o da, vahyedicisinin sizden kat be kat zeki oldugudur.

    kuranla ilgili cok önemli olan su bilgiyi de vermem gerek. kuran hicbir zaman bir olayi en ince detayina kadar anlatmaz
    zaten kuran herseyi en ince detayina kadar anlatmis olsaydi,
    - peygamberlere gerek kalmazdi,
    - aklinizin alamayacagi kalinlikta olur ve 70-80 yillik bir ömürde okuyarak bitirilmezdi,
    - gayba iman kalmazdi. vs. bu örnekleri cogaltabiliriz.

    kuran, bir olaydan bahsederken, ya 2-3 ayette, ya da maksimim 7-8 ayette o olaydan bahseder ve bitirir. ekgib veya akilda soru olan seyler icinse, zaten peygamberler gönderilmistir. dolayisyla, kutuplardaki, bir müslümanin ne sartlarda, kac saat, ne zaman, nasil, ne yiyerek, ne icerek, ayni sekilde bir afrikalinin, türkünde ne sekilde orucu acacaginin detayina girmez. bunu namaz,hac ibadetleri icinde yapmaz.

    fakat bunu belirtmemesi onlari es gectigi manasina geldigini iddia etmek felsefi acidan tamamen tutarsiz ve mantiksizdir

    devami geliyor
    devami geliyor
    ···
   tümünü göster