1. 26.
    0
    @21

    -oyuncu seçimleri ve oyunculuklar gayet iyi. zaten genelde belli oyuncuları oynatıyo filminde(birol ünel, denis moschitto, güven kıraç, moritz bleibtreu vb.)

    -senaryoda bazen abartı olaylar olabiliyo evet o da tek kötü yönü bence (tek tokatla ölme hem yaşamın kıyısında'da hem duvara karşı'da vardı.)

    -görüntü yönetmenliğinde hiç bi problem yok hatta iyinin üstü denebilir.

    -filmleri uluslararası birçok ödül töreninde ödül almıştır ki altın ayı'yı bile almıştır

    -şarkı seçimleri gayet güzel. filmlerin konseptiyle uyumlu.(özellikle duvara karşıdaki istanbul manzarasının önünde idil üner'in performansı, yunanlı temalı soul kitchen filminde manolis, trabzon sahnesinde kazım koyuncu çalınması vb.)

    -repliklerin çoğu günlük hayattan alınma, almanya'da doğup büyümesine rağmen türkiye'yi iyi gözlemleyebilmiş.

    -yönetmenliğine laf ediyosan film konusundan zerre anlamıyosun demektir adamın sayısız ödülü var, şöhreti ve filmlerinin tirajı da ortada zaten.

    -mekan seçimleri genelde aynı yer oluyo zaten(hamburg ve bremen),diğer şehirlerde çekilen sahnelerde de en mükemmel mekanları seçmiş, insanın oraya gidesi geliyo(duvara karşı'daki koro kısımlarında arkadaki manzara istanbul'u hiç görmemiş bir insanın içinde direkt bir istanbul aşkı doğurabilir veya im juli filminde yugoslavya, macaristan,romanya ve bulgaristan'ı kullanmış daha ne yapsın.)

    tek haklı olduğun yön kardeşi cem akın'ı her filmde oynatıyo ve kardeşinin rol yapma yeteneği çok kısıtlı *
    ···
   tümünü göster