1. 76.
    0
    kuranı 4 farklı mealden okuyorum

    ne muhafazid'i ehli sünnet gibi tabulaştırmış tanrısallaştırmış (cennete sokup çıkarma yetksi misal, şefaat yetkisi)
    ne de evrim teorisine ters düşen yerler gördüm

    islamın yapısını ırkçı emevi devleti halkı kendine daha bağlı kılmak için değiştirmeye çalışmış farklı anlatmış
    içine arap kültürünün sentezini atmıştır
    bu ibadetlerin çoğu oradan gelir ve çoğuda zaten cahiliye dönemi ibadetleridir *
    ve malesef yine yahudilerden ve hiristiyanlardan bazı şeyler sokmaya çalışılmış hatta sokulmuştur.

    misal erkeklerin sünnet edilmesi tamamiyle kurana ters bir eylemdir.

    "sizi yarattım ve şeklinizi en güzel şekilde yaptım" mümin 64

    "onlara emredeceğim de Allah'ın yaratışını/yarattıklarını değiştirecekler*" Nisa 119
    ···
   tümünü göster