@188 kardeşim benim yazdıklarımı ben yorumlamadım din alimlerinin yorumları git araştır, sen kur'an ı kafana göre yorumladığın için bu lafları söylüyorsun. Daha doğruşu işine geldiği gibi. Müslümanların davranışları da bu ayete uygun biçimdedir.
Burayı iyi yine bir kafana göre yorumlama vakası
KOCA KARISINI DÖVEBiLiR Mi?
4/34 : ... Sadakatsizlik ve iffetsizliklerden çekindiğiniz kadınlara önce öğüt verin, yataklarında yalnız bırakın, nihayet onları bulundukları yerden uzaklaştırın (dövün?)...
Ayette ; sadakatsizlik ve iffetsizlik yapmalarından korkulan kadınlar için, kocaya sıra ile tatbik edilmek üzere üç yaptırım önerilmektedir. 1) Eşinize önce öğüt verin 2) Eğer birincisi fayda vermiyorsa, yataklarında yalnız bırakın yani onlarla cinsel ilişkiye girmeyin. 3) Her iki uygulamadan da netice alınmıyorsa, daha etkili olarak onları bulundukları mahalden uzaklaştırıp başka bir yerde oturmaya mecbur edin. Kur'ân'ın gayesi; toplumun çekirdeğini teşkil eden aileyi sağlamlaştırmak, yuvanın bozulmasını önlemektir.
Buraya Dikkat !!!
işte bu üçüncü yaptırımda müfessirler arasında fadribuhünne ifadesinin anlamında anlaşmazlıklar çıkmış, bazı müfessirler (bu kelime genel manası icabı dövün anlamındadır) tezini savunmuştur.
http://www.kurandasevgi.g...kkadin/bolum4/baslik4.htm
madem konu rcm den bahsedildi bende bir kıssayı yazayım.birgün Efendimiz s.a.v yanına bir kadın geldi.ya rasulallah ben zina ettim dedi.efendimiz ona git ey kadın sen böyle yapmamışındır.dedi.kısadan yazayım bu git gel olayı 4 kerre oldu 4 üncü gelişinde çocuğun oldumu dedi kadında evet dedi git onu emzir ve büyüt dedi.kadın emzirdi ve çocuk biraz büyüdü tekrar geldi.ya rasulallah artık benim temizlenle vaktim gelmedimi dedi. efendimiz ashabı toplayarak bu kadını recmedin buyurdu.çukur kazılarak kadın boynuna kadar gömüldü ve ashab tarafından misket veya birazdaha büyük ceviz misali kadar taşlarla taşlandı.tabi bu kıssada çok ibretler hikmetler var.mesela kadının 4 kerre kendisini şikayet etmesini efendimiz 4 şahit olarak kabul edilerek hanefi mezhebine göre 4 şahit gerekmekte olduğu anlaşılmıştır.yani 3 şahit gelse şu kadın zina etti denilse kadın recm edilmez ceza verilmez.illa 4 olacak aynı şekilde 4 kişide zina anında uzuvların birbirine girmiş olmasını tesbit etmeleri gerekmektedir yani yorgan altında bile olmaları yetmez.velhasıl el kesmeler hırsızlık olayları hemen tut kemse yoktur belli bir meblağı geçmezse ve çalan kişi fakir muhtaçsa ona değil kesmek yardım yapılır daha bir çok mevzularvarda burada hepsini sayamayız islam cihan şumul bir dindir eğer adalet yapılsa bütün dünyaya yeterde artar bile ama bizler nakıs düşünerek veya inadına karşı çıkıyoruz.gelelim recm vakasında şu sözlerde vardı ashabın birisi taş atarken çirkef kadın nasıl yaptın bunu diye bağıarak taş atarken efendimiz sahabiyi susturup sus o öyle bir tövbe etmiş olduki tövbesi bütün dünyaya yeter demiştir.zira dünyada taşlanıp akibet sonu ölüm olacak bir sona ulaştı ama recm olmadan bu zinanın suçu ahirete kalsaydı onu ateşle cezalandırılarak temizleyeceklerdi şimdi hangisi daha iyi bir ceza siz karar verin.koskoca osmanlı zamanında hırsızlık olayı sayılacak kadar az olmuştur.hakeza zina olayıda öyledir.şimdiki halimizi bir düşünecek olursak insan aklını yitirir dakikada zina olayları ve hırsızlıklar mevcut ve bunlara uygulanan komik cezalar.bu kanunlarlamı insanlık huzura kavuşturacak ?akıl sahibleri lütfen iyi düşünelim.Allah sonumuzu hayır etsin kötü yola düşmekten tü bacılarımızı korusun.
Homociksüellik konusunda
http://www.aktuelpgiboloj...m/haber.php?haber_id=6871
1-Eşcinsellik insanda doğal olarak var olan bir yönelim değildir.Sosyal öğrenme ile ve yanlış eğitimle gelişmiş bir durumdur. Biyolojik doğaya uymayan bir sapmadır. Heterociksüelliğin geni vardır ancak eşcinselliğin geni yoktur.
Ayrıca rivayetler üzerinden atıfda bulunmazsan sevinirim