• 2 / 285 / 10594 entry
  • 4066 başlık
  • 62 trend
  • 47,216.76 incipuan

kargamciklar "🇹🇷"

    en çok şukulanmış entryleri
  1. ebrar karakurt hepinizden daha erkek la #213217544
  2. kadınlara özgürlük verdik de bişi mi icat ettiler #212914066
  3. bir kiz size gicik diyorsa #213142579
  4. nişanlınızıı buuu şekildeeeee görsenizzz #212993474
  5. kamyoncu kamil tespit yapıyor #213060293
  6. bidena güvendik kılıçdar kazanır dedik #212966749
  7. sözlüğün iq ort yükseldi la #213595253
  8. beyler şu video hakkında ne düşünüyorsunuzz #213054013
  9. bu da kendini bir zik zannediyor la #213545328
  10. 17 02 2024 kürdococin ananı #213586673
  11. yok neymiş kemal hayal kırıklığına uğratmış #212900037
  12. genel başkan ne derse o yoksa aday olmayız #212902569
  13. zaaaaaaaaarrrrrrtttttt diye sal ossuruğunu beybim #212966643
  14. beyler denizaltındaki milyarderler napıyodur şu an #212986932
  15. yolsuzluğa hırsızlığa torpile fakirliğe #212998411
  16. hudapar delegeleri tam liste #213003281
  17. elmalı yulaf salaklığı rezilliği #213038034
  18. yulafmis haysevmis allahım inciye de anca #213057101
  19. sabah sabah gerizekalılık seviyem #213060287
  20. çirkinlik bir sanat olsa #213079495
  21. souki hadi hizli la #213096918
  22. su muhabbete bak saka mi bu #213111907
  23. beyler slm sözlüğe geri dönüş yapmayı düşünüyorum #213130418
  24. kamyoncu kamil yaptığın harika tespitleri #213345202
  25. souki işler nasıl gidiyor #213514157
  26. kamyoncu kamili adamdan mi sayiyoruz #213124865
  27. şunu biri bulsun be #213212680
  28. karım git gide azgınlaşıyor #213504792
  29. dışardan geldim şimdi amg lan #212993665
  30. bu görsel size neyi anımsatıyor inci sözlük #213125976
  31. entrylerime cugu atınca kürdocoinin hissettiği #213589712
  32. onur ayımız kutlu olsun #212917506
  33. kazanıyorruuuuuuuuzzzzzzzz #212917831
  34. bay bay ali #212926124
  35. muhalefet bakanı devirteslim töreni niye yapılmadı #212958638
  36. türk milleti zekiysaa #212969723
  37. gene domuz gibi şiştim #212975650
  38. hala müslüman olanlar için amme hizmeti #212977026
  39. sokakta şu yaratığı görseniz #212986634
  40. corpse derhal bana amcığını götünü #213036727
  41. kamyoncu eşşeği gördüğünüz yerde eksileyin #213057085
  42. yarramı trasladim kapsli #213059694
  43. bu indirganikin katledilmesi gerek #213061862
  44. dünün malı #213087570
  45. hepsi gitti muhtar hala online amg #213144910
  46. türkbenmiş soyada bak hele #213144983
  47. kürdüm diye işlere alınmıyorum ciddi #213171158
  48. kendim 156yim ama asla kisa biriyle evlenmezdim #213185162
  49. ebrar karakurt hepinizden daha erkek la #213217550
  50. 0020 dandikliği #213602633
  51. instada kızlara atılacak ilk mesaj #212975712
  52. ensenizden 4500 adet kıl alıp onu #213506662
  53. bir bardak türkiyeli kahvesi ile #212971161
  54. ilyas salmanın gebermemesi #213343149
  55. serenay sariyi guzel bulmuyorum #212911988
  56. kazanıyoruuuuuzzzzzzzzzzzzzzzzz #212923758
  57. vefa diye bir şey var bazılarınız bilmez #212954285
  58. bu yaratık lan bildiğin #212957309
  59. devleti kuran parti #212959480
  60. bu sürtük bir harika dostum #212985226
  61. ben de sözlük reisi miyim lan #212996606
  62. kıllı göt için otel odası kiralamak #213037550
  63. sıçtığım boku atıyorum #213048543
  64. bu kim la yeni oyuncağımız mı #213055362
  65. benim pirom benim dedem #213055828
  66. hayvanaverenkız sözü uzatmadan #213059704
  67. bu gibenay tam bir amcı #213065451
  68. indiragandiden ürkmeye başladım #213077559
  69. bu sozluk orosbularindaki buyuk sik hasreti #213084920
  70. getir corona zamani popu olmustu #213096969
  71. tarih 10 08 2023 #213144922
  72. dennis sari ekrandan izleme gel buraya #213144972
  73. hadi bu anası zikilmiş #213199822
  74. samimi soruyorum böyle bir orospu ile #213243218
  75. gran torino adamdır #213294603
  76. şuanda karnım aç ekmeği on liraya yiyorum #213566012
  77. karnımın gene domuz gibi şişmesi #213595265
  78. chpli atatürkçü kardeşlerime açık çağrımdır #212926440
  79. selo dışarı çıkmasın diye #212958314
  80. 2017 2018 sözlük #212958618
  81. oral b şarjlı diş fırçası #212971790
  82. avrupanın mültecileri amg #212985673
  83. mültecilerin tamamı orospu çocuğudur #212997296
  84. şu parayı şuraya atmaya da utanmıyor #213001727
  85. mülteci öldürme sezonu #213062211
  86. bu kim lan ben tanimiyom #213076875
  87. 240k kazandim bu ay #213096715
  88. afrika uganda da ac 25 cocuk varmis #213129758
  89. muhtarin can tayfayla dostluk anlayisi #213144884
  90. 24 ocak 2024 muhtar sonses ananı #213461485
  91. odamın değeri tam 20 bin lira #213487633
  92. kamyoncu kamil siyaset yapıyor #213059249
  93. fatih altaylı demis ki farka bakılırsa #212896627
  94. dedenizi sikeyim arkadaşlar açık ve net #212897843
  95. aday olma dedik adaylığını dayattı #212900510
  96. onur ayımız kutlu olsun #212917513
  97. he aynen sülü #212923538
  98. helal olsun dik duruş böyle olur #212934593
  99. indiregannicke analdan girmeden #212935024
  100. puahahahaha yine fena #212939377
  101. daha çok